نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مهارت‌های هیجانی بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های هیجانی بر ابعاد کارآمدی خانواده در شرایط شیوع کرونا [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 61-86]

ا

  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]
  • اشتغال بررسی وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان علوم تربیتی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 43-60]
  • اضطراب COVID 19 (کرونا ویروس) بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]
  • انگیزش تحصیلی بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]
  • اینستاگرام بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]

ب

  • بانوان بررسی تأثیر هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و کاهش پرخاشگری با متغیر میانجی عزت نفس [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 35-56]
  • برند بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]
  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]
  • بیکاری بررسی وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان علوم تربیتی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 43-60]

پ

  • پذیرش اجتماعی اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]
  • پویانمایی بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]

ت

  • تربیت هنری بررسی وضعیت موجود تربیت هنری از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 87-102]
  • توانمندسازی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
  • تولید هنری بررسی وضعیت موجود تربیت هنری از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 87-102]

ح

  • حرکات ترکیبی اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]

خ

  • خلاقیت بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]
  • خودپنداره بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]
  • خودکارآمدی بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]
  • خودکارآمدی بررسی پیش‌بینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]

د

  • دانش‌آموختگان علوم تربیتی بررسی وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان علوم تربیتی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 43-60]
  • دانش‌آموزان بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]
  • دانش‌آموزان بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
  • دانشجو معلم شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
  • دانشجویان دختردانشگاه قم بررسی ارتباط عملکرد خانواده با مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشجویان دختر دانشگاه قم [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 168-186]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
  • درمان هیجان مدار اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]

ز

  • زبان انگلیسی بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
  • زییایی شناسی بررسی وضعیت موجود تربیت هنری از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 87-102]

ص

  • صلاحیت های حرفه ای بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]

ط

  • طییعت بررسی وضعیت موجود تربیت هنری از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 87-102]

ع

  • عروسک بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]
  • عزت نفس بررسی تأثیر هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و کاهش پرخاشگری با متغیر میانجی عزت نفس [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 35-56]
  • عملکرد خانواده بررسی ارتباط عملکرد خانواده با مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشجویان دختر دانشگاه قم [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 168-186]

ق

  • قصهگویی اثربخشی قصه‌گویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانش‌آموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]

ک

  • کارآمدی خانواده بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های هیجانی بر ابعاد کارآمدی خانواده در شرایط شیوع کرونا [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 61-86]
  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]
  • کارورزی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
  • کاهش پرخاشگری بررسی تأثیر هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و کاهش پرخاشگری با متغیر میانجی عزت نفس [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 35-56]
  • کتاب ریاضی پایه پنجم تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی با استفاده از نظریه نمایش اجزای مریل [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 169-192]
  • کرونا بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های هیجانی بر ابعاد کارآمدی خانواده در شرایط شیوع کرونا [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 61-86]
  • کفایت اجتماعی اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]
  • کلید واژه ها: تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی با استفاده از نظریه نمایش اجزای مریل [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 169-192]
  • کودکان پیش‌دبستانی بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]

گ

  • گنجینه لغات اثربخشی قصه‌گویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانش‌آموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]

م

  • مدارس ابتدایی بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]
  • مدیران مدارس بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی بررسی ارتباط عملکرد خانواده با مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشجویان دختر دانشگاه قم [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 168-186]
  • معلم بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]
  • معلمان بررسی پیش‌بینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]
  • مهارتهای اجتماعی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و کاهش پرخاشگری با متغیر میانجی عزت نفس [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 35-56]
  • میراث فرهنگی هنری بررسی وضعیت موجود تربیت هنری از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 87-102]

ن

  • نظریه نمایش اجزای مریل تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی با استفاده از نظریه نمایش اجزای مریل [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 169-192]
  • نقاشی بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیش‌دبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]

و

  • واژه‌های کلیدی: فرسودگی شغلی بررسی پیش‌بینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]
  • واقعیت افزوده بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی پیش‌بینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]
  • ویژگی های شخصیتی بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]

ه

  • هوش اخلاقی اثربخشی قصه‌گویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانش‌آموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]
  • هوش هیجانی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و کاهش پرخاشگری با متغیر میانجی عزت نفس [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 35-56]

ی

  • یادداری بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
  • یادگیری بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
  • یادگیری سازمانی بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجی‌گری اخلاق حرفه‌ای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]